מורות מתכנסות להשתלמות משרד החינוך למרות מכתב ברור מועדת הרבנים

כזכור, ועדת הרבנים לענייני חינוך פרסמה מודעה בה נכתב "הננו קוראים לשאר המוסדות החרדיים וצוותי ההוראה שלא לקיים השתלמויות והכשרות למיניהם או להשתתף בהם ללא יוצא מן הכלל כפי שהורונו רבותינו ודבר זה יביא לזירוז מציאת פתרון הולם" כך מורה מודעה של וועדת הרבנים לענייני חינוך ביומונים החרדיים
איתי גדסי 3 Comment on מורות מתכנסות להשתלמות משרד החינוך למרות מכתב ברור מועדת הרבנים

היום מתקיים כנס השתלמות למורות במלון 'ניר עציון' על ידי המחוז החרדי • ועדת הרבנים: התבקשנו על ידי גדולי ישראל להזכיר שלא לשתף פעולה • ולמה קבלו עשרות מנהלי מוסדות אישור להשתתף בכינוס המחוז החרדי בירושלים?

שר החינוך וסגנו, מאיר פרוש צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
כזכור, ועדת הרבנים לענייני חינוך פרסמה מודעה בה נכתב "הננו קוראים לשאר המוסדות החרדיים וצוותי ההוראה שלא לקיים השתלמויות והכשרות למיניהם או להשתתף בהם ללא יוצא מן הכלל כפי שהורונו רבותינו ודבר זה יביא לזירוז מציאת פתרון הולם" כך מורה מודעה של וועדת הרבנים לענייני חינוך ביומונים החרדיים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האם תם החרם שהוכרז בציבור החרדי על המחוז החרדי במשרד החינוך? היום יתכנסו עשרות מנהלי מוסדות לכינוס מיוחד של המחוז החרדי שיתקיים באולם של מלון קראון פלאזה בירושלים. הכינוס צפוי להתקיים במעמד שר החינוך נפתלי בנט, סגנו מאיר פרוש ומנכ"לית משרד החינוך מיכל כהן, לצד מנהל המחוז החרדי איציק זהבי.

במקביל, מתקיים היום כנס השתלמות למורות במלון 'ניר עציון', גם הוא על ידי המחוז החרדי.

IMG-20170131-WA0011

פנינו לועדת הרבנים לענייני חינוך שהוקמה, כדי לבדוק האם הוסר החרם מהמחוז החרדי, גורם בכיר בוועדה אמר ל"קול חי" החרם היה על ההשתלמויות ונשאר בעינו. הכינוס בירושלים היום הוא לא השתלמות ולכן היה אישור למנהלי המוסדות להשתתף בו.

במכתב שהוציאו מזכירי ועדת הרבנים אברהם רובינשטיין ויוסף דריימן הם כותבים לרשתות הגנים החרדיות כי "בימים אלו יוצאים הזמנות ממשרד החינוך לכנסי גננות במקומות שונים. נתבקשנו ע"י מרנן ורבנן חברי ועדת הרבנים לעניני חינוך שע"י מועצות גדולי התורה, להעביר לכם את חוות דעתם שאין להשתתף או לשתף פעולה בכל דרך בכנסים אלו שלא תואמו מראש".

Image20170131140604-m1

כזכור, ועדת הרבנים לענייני חינוך פרסמה מודעה בה נכתב "הננו קוראים לשאר המוסדות החרדיים וצוותי ההוראה שלא לקיים השתלמויות והכשרות למיניהם או להשתתף בהם ללא יוצא מן הכלל כפי שהורונו רבותינו ודבר זה יביא לזירוז מציאת פתרון הולם" כך מורה מודעה של וועדת הרבנים לענייני חינוך ביומונים החרדיים.

"בתקופה זו נשלחו על ידי משרד החינוך למוסדות החינוך החרדי הזמנות לכינוסים, הדרכות והכשרות בענינים שונים על אף שההשתתפות נאסרה על ידי גדולי ישראל" כתבו הרבנים.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    "ועדת הרבנים לענייני (מנהלי מוסדות) החינוך"
    עצוב מאוד..;-(

    1. "ועדת הרבנים לענייני (מנהלי עסקים)החינך"
      עסקונה…

  2. 2

    אין וועדה! יש וועדה לענייני כלום! מזכיר הוועדה רובינשטיין כבר לפי ההתבטאויות שלו לא מזמן רואים שהוא לא הולך בקו הרבנים התוו!
    הבעיה גם שרבני הוועדה טוענים שהמערכות לא מתפקדות, מאז שכל הסיפור של ההתערבויות התפוצץ, לא קויים כמעט כלום מהבטחות החכי"ם לגבות את המאבק חוץ מקצת אמירות מתלהמות לצרכי תקשורת.
    אגב, לא רק המחוז החרדי, גם רשתות ענק של הצהרונים שמפעיל גודקנופף (כן, זה מהוועדה למען שמירת השבת!) מחוייבים בהסכמים מול משרד החינוך ליישם בדיוק את מדיניות משרד החינוך עם חומרים של משרד החינוך,פיקוח של משרד החינוך, וגם השתלמויות בהן נמצאות בעיקר בוגרות אקדמיה, חלקן עם תואר ראשון ושני, שמשכנעות את הגננות ללכת בעקבותיהן! כל זה בניגוד למכתבי גדולי ישראל מהעבר הלא רחוק!
    הוא אשר אמרנו המערכות לא מתפקדות! וזה נראה כמו שאין בכלל מערכות!